En alldeles vanlig dag…

 

Idag började inte sådär jättelysande precis :S  Fast egentligen var det väl så att gårdagen bara gick över till idag, utan sömn. Lilltjejen, Emilia, har haft det tufft med andningen i natt så jag har suttit uppe med henne så att hon ska kunna få någon vila…

Sen blev det att bara åka in till akuten o få inhalera lite adrenalin. Joacim, min sambo, var tvungen att ta sig hem från jobb… Får såna sjuka skuldkänslor över det. Barnen har ju vaarit sjuka nästan hela tiden sen de föddes, så det har blivit många dagar som jag har behövt hans hjälp :S

Så, som vanligt, är jag lite trött och sliten och ser ut som något katten släpat in.. Måste verkligen kännas underbart att komma hem till en sambo som ser ut som om hon gått igenom sju svåra år😛

Kortet här ovanför är på Pytternas bonus morfar Christer. Han och hans fru har liksom adopterat de små…. (Mina föräldrar lever inte längre) och det känns så fantastiskt underbart, för de är såna fantastiska människor. Fotot är förresten taget av deras dotter Marie, en fantastisk vän som betyder mycket för mig.

Nu ska jag ta hand om de små igen.

Ta hand om er<3

6 thoughts on “En alldeles vanlig dag…

  1. Hej goding!
    Så underbart att du skaffat en blogg!
    Tycker d e sorgligt att jag inte träffat de små än!
    Måste se till att få göra d…SNART!

    Ta hand om Er alla!

    Stor Kram!❤

  2. Välkommen till bloggarnas värld!🙂
    Jag hoppas det blir bättre med hjärtat snart!! Och att du får sova… Detta e inte bra för dig!!
    Kram

Kommentera

