Till mannen i mitt liv…

Älskade Joacim,

jag undrar om du kan förstå vilken skillnad du har gjort i mitt liv. Hur mycket du har förändrat mig som person, till det bättre.

Vi har lyckats ta oss igenom de mest osannolika scenario man kan tänka sig, och en hel del man inte ens trodde var möjliga också för den delen.

Du finns alltid här med ett leende, en ironisk kommentar och din sjuka humor och får mig att le även i de svåraste av stunder. Får mig att alltid känna mig trygg, och älskad.

Jag kanske inte alltid visar, eller berättar det. Ibland kan det ju vara så att jag är en liten BF😉

Men du ska veta att jag aldrig, ens i mina vildaste drömmar, trodde att jag skulle ha en sådan tur att träffa någon som dig.

Och så har vi nu fått våra älskade Pytter, som nu är 6 månader redan. du är en fantastisk pappa, kärleksfull och omvårdande. Jag vet att du många gånger slits mellan jobb och hemmet när du jobbar och har mycket att göra – jag vet inte många pappor som vill så mycket på samma gång.

Denna helgen är ett sant bevis, när vi varit vakna i stort sett dygnen igenom. Förstår inte hur jag skulle ha klarat ut det utan dig här…

Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, trots att dina tuggummihögar retar mig till vansinne ibland! För du är en fantastisk människa, en vacker man, en underbar pappa och min älskade.

Den dagen jag går nerför altargången med eller till dig, kommer att vara en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

5 thoughts on “Till mannen i mitt liv…

  1. *tår i ögat* det där kommer från hjärtat! Va fan e en ros när man kan få något sånt här!!!
    (inte för jag har fått eller kommer få en ros idag)

    Kärlek e det bästa!

Kommentera

