mjölk i kaffet…. ?

Jag undrar lite över mig själv… Varför är det så att det kommer som en fullständig överraskning att mjölken tar slut? Borde man inte ha insett det innan den faktiskt  gjorde det? Man kan ju tycka, åtminstone i de normalbegåvades värld, att när mjölkpaketet börjar kännas väldigt lätt – så ska man köpa ny! Men nej, för varje gång kommer detta som en total överraskning, som en blixt från klarblå himmel…. Va??? Ingen mjölk??? Och så öppnar jag kylen för att, ja för att VAD? egentligen? Jag vet ju redan att den är slut. Likväl öppnar jag kylen för att se om jag kanske gömt ett paket någonstans på ett hemligt ställe?

Vad jag egentligen vill ha sagt med detta är att jag vill ha mjölkleverans till dörren. Varje dag vill jag ha ett nytt paket väntandes på mig. Gärna Lattemjölk!!

Åhhh posten kom precis med en liten present till mig själv :))

En riktigt cool ring med texten Viam Inveniam Aut Faciam.

Den är så underbar, och betyder så mycket för mig. Inte enbart för att en kär gammal vän gjort den åt mig. Utan för att orden betyder så mycket för mig. Vad det betyder??

Ja – vi kan väl se hur många som vet???

Gå gärna in på Pernillas hemsida

http://www.minimidesign.se  och kolla in.

Nu ska jag ta hand om mina små,

så ha en fantastisk dag alla!!!

5 thoughts on “mjölk i kaffet…. ?

  1. Ping: Blir så glad… « MiNiMi Design

Kommentera

