Åhh, så kul!!

Jag måste skryta! Jag bara måste!

Inte över mig själv, inte ens nära för idag har mitt humör inte varit på topp av diverse olika anledningar. Men så kommer man hem, öppnar upp datorn och blir bara sååå glad.

Jag har en kär gammal barndomsvän, Pernilla, som gör smycken.  Och idag lade Maria Montazami upp hennes smycke på sin blogg…

Jag blev så sjukt upprymd och glad att jag glömde läsa allt…

http://blogg.amelia.se/maria-montazami/2011/02/20/kul-att-ni-kollade-pa-qx-galan-ja-jag-fick-tva-priser/

Pernilla är verkligen värd detta, hon är en fanastisk person, och jag hoppas verkligen att det går bra för hennes Designföretag🙂

http://www.minimidesign.se/

Gå och kolla in!

Ett stort grattis Pernilla!!!!

3 thoughts on “Åhh, så kul!!

Kommentera

