Jag har ju två barn till <3

Jag kom att tänka på att jag borde förklara en sak…

Jag har ju två underbara, fantastiska barn till. De är 9 och 13 år i år… Två killar, som jag älskar otroligt mycket.

Anledningen till att jag väljer att inte skriva om dem här är att jag inte lever med deras pappa, och uppbrottet var oerhört traumatiskt. Detta kunde säkert vara intressant för några, men jag väljer att skydda dem från det intresset. De har fått vara med om tillräckligt.

På inget vis förminskar det min kärlek till dem.

2 thoughts on “Jag har ju två barn till <3

Kommentera

