Ledsen folk, men jag fick allt de finaste barnen :)

De är så underbara de små. När de vaknade i morse och man fick två gigantiska leenden och stora kramar kan man inte annat än att smälta fullständigt. För trots deras minst sagt oroliga natt så är ju mina barn bäst. Jag vet inte hur man tänkte vid utdelningen, men jag fick allt de finaste barnen.

Ni behöver inte bli avundsjuka, era barn är säkert jättefina de med, alla kan ju inte vara finast!!;)

Idag ska vi ha en riktigt fin mysdag tänkte jag, med mycket kel och pussande. Precis en sån mysig vinterdag man bara vill ha ibland!

Jag är i och för sig rätt trött på snön för tillfället, med med lite tända ljus här och var känns det helt plötsligt mysigt igen. Kanske jag till och med hinner baka lite idag. Jag har lovat svärfar att baka sockerbullar åt honom. Vi får väl se lite hur de små ställer sig inför den delen av dagen innan jag till fullo bestämmer mig!!!

Trots att jag älskar mna barn, och att vara hemma med dem, så saknar jag mitt jobb!! Saknar springet i korridoren, småskämten, och skratten inne på expeditionen🙂

Det är ju ganska många nya där nu, men de verkar faktiskt riktigt bra. Verkar som om det dras bra folk till KK i Lund😉

Hoppas på att ni alla får en riktigt bra dag!!!

Kommentera

