En riktigt fin dag :)

Idag har verkligen varit en bra dag!

Jag och Pytterna hade pusskalas hela morgonen, innan det var dags för lite kurragömma tyckte Oscar och då kröp han in under tvbänken utan att kunna ta sig ut igen, sötnosen!

Sen var det dags att sova middag, så bums i säng med de små som somnade efter en liten stund…

Då får man ett sms av Tant Mia: Nova?? 🙂

Så jag ringer upp och berättar att Pytterna precis somnat så det går inte. Det tyckte Tant Mia var taskigt. Men jag lovade att jag skulle komma om de vaknade. Efter ungefär fem minuter tyckte jag att det nog var dags att kolla om de ändå inte var vakna, och det var de 🙂 (iofs efter att jag tagit av dem täcken och fört lite oväsen-naturligtvis av misstag)

Så till Nova Lund blev det 🙂 För att träffa Tant Mia, och Mormor Lill , (blir det farbror?) Fredrik var också med. En god fika på Fair Trade blev det innan de hjälpte mig med mitt stora dilemma : JEANS

Jag hade nämligen hört att Levi´s kommit med ett par jeans för tjejer med kurvor… så dem skulle jag prova!

Gud så besviken jag blev!! Otroligt konstiga jeans – kändes mer som att ta på sig ett par strumpbyxor som var mega stretchiga :S

Så Mia plockade fram ett par Lee jeans åt mig, i en storlek som jag var helt säker på var tre storlekar för små och tänkte att detta kan ju bli lite tragikomiskt :S

Fast de passade, och var jättesnygga!!! Fattar inte hur människan gör, men hon borde bli Personal shopper!!!

Underbart glad blev jag:)

Nu ska jag mysa med min man ❤

Ta hand om er själva, och varandra!

2 thoughts on “En riktigt fin dag :)

  1. Du gumman… med tanke på att du mest går med ett leende och små (hån)skrattar åt mina klädförslag så tror jag nog inte att jag skulle bli personal shopper….. Men va kul att du gillade jeansen, jag gillar dom skarpt själv oxå!!

    Och mormor, Tant Mia och ÄVEN (gubben) Fredrik blev super glada av att se er alla 3. När jag och Freddan åkte hem så säger han: Bebbarna e för fina, jag tror Emilia gillar mig, ja även Oscar, men mest Emilia…hon slutade gråta när jag pratade med henne!

    • Ha ha
      Mina(hån)skratt beror på min egen osäkerhet att bära blommigt 🙂 Inte åt din känsla för stil 😉
      Och jo, man kan nog lugnt säga att Emilia är lite småkär i Freddan 🙂
      (och Oscar e nog lite småkär i någon annan vi känner)

Kommentera

