En dag på Nova…

Idag har jag varit hela dagen på Nova. Underbart roligt med underbara människor!!!

Men som alltid innan jag ska iväg, blir jag så nervös över att inte passa in, att inte duga. Så jäkla tramsigt!! Så typiskt maskrosbarn att jag blir sur på mig själv! Jag ska ju inte vara så längre…

Men jeans inköpta och  ny GRÖN ögonskugga. Provade ikväll här hemma, men ser faktiskt ut som om någon har slagit mig så den går bort!! Fast det kanske är så man ska se ut??😉

Dessutom så smög jag och Caisa och Wida smög iväg när Tant Mia hade gått för att ordna lite överraskning, men det kan jag inte berätta om för Tant Mia läser ju ibland vad jag skriver😉

Jag måste säga att jag är helt slut, barnen har sovit sjukt dåligt sedan RSviruset, så det blir inte mycket sömn om nätterna och absolut inte på dagarna.

Nu blir det mys med mannen❤

Ta hand om er själva, och varandra!

3 thoughts on “En dag på Nova…

  1. Rädslan över att inte duga är en hemsk känsla, men du ska absolut inte behöva tänka den för du är en helt fantastisk människa som är väldigt omtyckt och betyder jätte mycket för så många!
    hoppas ni får en mysig helg!

    kramar

  2. fröken höken…överraskning!!!! I LÖV!!!! MEN ni smyger bakom ryggen på mig… ni e förlåtna för DENNA gången!😉

    Jag skulle inte medvetet utsätta dig för personer som du skulle känna dig obekväma med. Alla de jag känner är sådana som (jag hoppas att jag e) har värme, kärlek och en massa skratt i kroppen!
    Du e precis så underbar som du e…du behöver ALDRIG vara någon annan än dig själv. Dvs om du e arg så ska du vara det, e du ledsen så visa det, om du e glad så får du gärna skratta😉

    Du behöver inte vara nervös…. för du e du och du ska inte ändra på dig för någon annan skull!

  3. Mia!
    Nu letade jag efter gilla-knappen, och så skrollade jag lite, men ÄNDÅ hittade jag ingen!

    Sedan kom jag på att här får man uttrycka sitt gillande i ord.

    Räcker det här?🙂

Kommentera

