Omkullkastade planer….

Jaha. Då fick man ett trist besked på morgonen… Julia har feber och kan inte komma ikväll. Tycker så synd om henne, e inte riktigt rättvist… Och tycker ju lite synd om oss också naturligtvis. Men det får bli en annan gång istället. Hoppas hon blir friskt snart, det är ju det viktigaste trots allt!!!❤

Nu vet man inte riktigt  vad man ska göra… planerna för dagen gick precis ihopa, nu har jag helt plötsligt ingen tid att passa… Så då sitter jag här med mitt kaffe i handen och verkar blivit helt utan initiativförmåga :S

Men till Nova Lund en runda blir det iallafall. Ska köpa jeansen jag provade igår… Helt enkelt för att jag inte hade råd med dem igår dagen innan min feta lönecheck kom…

(mammalediga undersköterskor tjänar riktigt mycket pengar!!!!)

Får kanske kolla om någon har lust att mötas upp där???

Ha det bra sålänge,

Ta hand om er själva, och varandra!

2 thoughts on “Omkullkastade planer….

Kommentera

