Idag ska jag ut :)

Idag ska jag alltså träffa tio(!10!!!!) andra tjejer för att först bowla och sen samlas i en liten etta för att äta lite och dricka lite….. vatten eller juice eller så 😉

Det ska bli superskoj och jag har faktiskt sett fram mot det länge nu! Visst känns det lite i hjärtegropen att lämna Pytterna, men det tror jag är bra för oss alla. Ibland behöver man få lov att vara något annat än mamma också, även om det är det mest fantastiska som finns!!!

Jag fjäskade till det lite för Joacim med sovmorgon i morse, kan vara skönt att få lov att sova ut någon gång ju 🙂 Detta innebär iofs att jag är helt slut redan, men det ändrar sig nog allt dagens lopp:))

Mer info i morgon 😉

Kommentera

