Måndag! Tjohoo

Efter en mycket trevlig helg är det då måndag igen med allt vad det innebär. För att pyssla ihopa dagens schema har jag ringt in Tant Mia som ska ”hänga” med Pytterna i eftermiddag. Tror att det kommer bli så bra att de små kommer tycka det är supertråkigt att jag kommer hem igen!! 😉

Var på fest hos Tant Mia i lördags, ett trevligt gäng tjejer och annorlunda upplägg på kvällen… Fick sms på dagen om att jag hade ett uppdrag : Att säga gumma lilla/flicka lilla hela tiden till folk. :S

Vi bowlade innan, riktigt kul, fast jag var superdålig förstås, med mycket skratt 🙂

Tack Tant Mia för att Pillan fick komma ❤

Sen är det ju så tyvärr att när man har två små krabater som inte sover om nätterna så är man duktigt sliten, så vid ett var jag tvungen att åka hem, blev inget Fagans för denna svensk :S får helt enkelt bli en annan gång istället.

Trött som, jag vet inte vad, kommer man hem till man och barn som har haft en superlugn kväll… och resten av natten blir katastrof, så typiskt!! Så det blev snabbt ner i säng för att stiga upp genast… Tjohoo vad livet leker 🙂

Idag ska Pytterna iväg till läkaren på BVC, och jag har lite ärenden att göra, så dagen e rätt fullbokad redan. Skönt att Mia kommer idag, både för mig och de små…

Sen måste jag bara säga att MELODIFESTIVALEN ÄR JU ETT SKÄMT!!!! ( om det inte redan är någon som förstått detta)

Klart att en speedad kyckling springer vidare till final med en låt man hört henne sjunga typ tusen gånger innan. Om ett koncept inte funkar kanske man ska lägga ner… hela alltet alltså!!

Nu är ju detta min personliga åsikt, men som tur var får jag lov att ha en sån här 🙂

Ta hand om er själva, och varandra!

One thought on “Måndag! Tjohoo

Kommentera

