För er som undrar…

Jag har blivit tvungen att göra en tillfällig paus i mitt lilla bloggande…

Inte för att jag mår dåligt på något vis, inte alls faktiskt… Utan helt enkelt för att min nya fina dator hamnade, av oklar anledning, på vårt golv. Konstigt nog verkade den inte gilla läget och är därför på spa för att återfå livskraft!!

Detta innebär också att jag inte kommer att lägga upp några foto på något forum då jag inte kan ladda upp dem…

Så, nästa gång jag skriver kommer det bli mycket;-)

Tills dess,

Ta hand om er själva, och varandra!

Kommentera

