Will… född i v 27

Jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator från sin semester… kanske värre med den än vad jag trott.

Men jag måste ändå in och skriva ett kort inlägg.

Om, enligt mig, en av Sveriges största idrottare genom tiderna… Annika Sörenstam, som just nu tillsammans med sin familj utkämpar en fight med mer på spel än någonsin tidigare.

Mitt hjärta går ut till henne och hennes familj, och jag hoppas att lille Will blir starkare för varje dag.

Annika som representerat Sverige på ett genuint och helt underbart sätt, och ofta fått alldeles för lite respekt från oss i Sverige för det. Kanske dags nu?

Gå in och läs på

 http://www.annikablog.com/2011/04/will-update4211.html

och skriv en kommentar till henne… ibland behöver vi alla stöd. Även från främlingar.

Ta hand om er själva, och varandra!

Kommentera

