Morgonstund…

Har guld i mun säger man… Jag vet inte det jag. Just nu känns smaken ganska bitter och illa. Fast vet ju iofs inte alls hur guld smakar, har inte gett mig på den dietformen ännu ;D

Jag har haft en underbar påskhelg! Vädret varit fantastisk, träffat människor jag älskar och respekterar, och dessutom nu i veckan har jag hunnit med att återfå lite energi och kraft! Var i tisdags en heldag i Västra Hamnen i Malmö och bara gick. Gick och pratade, sniffade och fnittrade. Pratade allvar och strunt, drack kaffe och åt lunch. Tack Tant Mian för en underbar dag!! Krafterna är tillbaka och jag njuter av livet!!

Jag har inte hunnit läsa igenom hela missbruks utredningen, men laddat ner den till min dator. Det jag sett av den känns viktigt och bra. Återkommer när jag hunnit skapa mig en riktig uppfattning om den. Och då ska jag hinna med att läsa den också.

De små Pytterna springer omkring här i sina gåstolar och busar, skrattar och leker. De pratar med varandra, låter jätteroligt och jag förstår inte ett ord, men de förstår varandra. Ibland känns det som om de gör upp planer för dagen  a la ”hur ska vi driva mamma till vansinne” och det är så underbart!!

Ville bara skriva ett par rader för att ni ska veta att jag inte lagt ner, jag har bara valt att ta igen mig.

Ta hand om er själva, och varandra!

One thought on “Morgonstund…

Kommentera

