Vissa dagar som man bara vara tyst….

Vissa dagar tror man ska bli helt fantastikt underbara. Men så bli de bara skit.

Det är dagarna när jag inte klarar konflikter. När jag inte klarar av att folk har en elak ton mot mig. Såna kommer inte alltför ofta, jag brukar klara det ganska väl utan att känna mig påverkad. Idag blev visst inte en sådan dag.

Idag säger jag fel saker. Så folk tar illa upp.

Idag tar jag åt mig. Så då drar jag mig tillbaka istället. Det blir fel. Hela tiden. Och jag blir ledsen, mycket. Över saker jag annars inte blir.

Men så är det, sådana här dagar.

Idag fyller min mellankille år. Han blir nio år. Men han är hos sin pappa. Kommer till helgen, men det gör likväl ont.

Borde fattat, att det var så här dagen skulle bli. Ofrånkomligt med tankarna.

Ta hand om er själva, och varandra

8 thoughts on “Vissa dagar som man bara vara tyst….

  1. Vet precis hur det är! När jag blir stor ska jag lära mig att låta sådant rinna av.:)

    Det där med barnen…när de är hos pappa på viktiga dagar. Det suger verkligen. Men man får göra det extra mysigt när de kommer sedan. Tror att det är en av de få fördelarna ”separerade” barn har – blir firade på båda ställena…

Kommentera

