Blääää!!!!!!!!

Jag är så där småaktig idag. En sån där dag då jag tycker livet är orättvist, alla andra har det så jäkla lätt och att jag själv är så jäkla värdelös!

Visst stämmer inte det. Om jag ska tänka logiskt. Men jag vill inte. Jag vill ibland ha såna här bottennappsdagar där jag tycker allt är pest. Där jag avundas någon, där jag gråter över vissa tunga saker och där jag vill skrika på andra.

Och det kan väl vara ok? Att känna så alltså. Det kan väl få vara ok att tycka livet är pestigt ibland och omfamna det?
Jag tror det blir lättare efteråt då. Som någon typ av mental urladdning.

Problemet är väl att jag inte säger så mycket alls om något stör mig.

Att jag är på tok för mesig ibland.

Ska nog träna på det där…

20111219-193504.jpg

Kommentera

