Nu kör vi igen;)

Hej på er!

Jag har tagit ett alldeles för långt uppehåll i mitt bloggande! Delade upp i tre: mitt liv, maskrosbarn och foto. Det fungerade dåligt och blev ingenting till slut.
Så nu ska jag sätta ihop bloggarna. I alla fall delarna om mitt liv och maskrosbarn. De delarna håller just nu på att importeras så jag får fixa med det i morgon!

Min fotoblogg lägger jag separat, och på engelska.
Den hittar ni här .

Jag har saknat er!

Ta hand om er själva, och varandra!

Kommentera

