Just nu…

Just nu sitter jag visst på akuten. Det känns sådär urbota tramsigt att det knappt är sant! Jag har liksom redan ställt min diagnos och behöver inte alls vara här!

Denna veckan är ju löjlig!!

Åt, och behövde plötsligt kräkas. Jag gillar inte det alls, finns nog ingen som gör;)
Kommer blod. Det ska det tydligen inte göra. Så då ska man åka till akuten. Fastän jag sa att blodet var färskt, och att det säkert bara är ett blodkärl som spruckit!

Kommer man till akuten får man vänta. Sen kommer läkaren o frågar tusen frågor. Och trycker på magen. Klart det gör ont om nån trycker på en, lite dumt att de gör så tycker jag.

Sen tycker doktorn att man ska ta prover. Det är de jag väntar pånu, svaren. Sen tänkte jag åka hem. Hem till dessa små…

Ps. Allt känns så löjligt att jag mest skrattar nu:)
Så ni vet;)

20120313-163010.jpg

Kommentera

