Med fjärilar i magen och hopp i hjärtat.

Har inte kunnat sova i natt. Jag ska på tidigt inskrivningssamtal idag på plastikkirurgen i Malmö.
Jag har ställt in mig på att de ställer in operationen den 28 maj.
Hittar på tusen anledningar till varför de vill skjuta på den till hösten. Jag vill göra den nu, även om det rent logistiskt säkert passat bättre i höst.
Vill bli av med det som växer där inne i mitt bröst, vill bli av med tankarna.

Idag kl 13.30 gäller det. Då får jag svar.
Håll tummarna?

Ta hand om er själva, och varandra!

Kommentera

