Närmar mig…

I morgon är det inskrivning på MAS inför op. Känns skönt att det snart är dags och därmed snart är över.
Fast jag vet ju i och för sig att själva operationen bara är en början.
Men det är en bra början.

Kom på att man efter op inte kan ha vanliga tröjor/toppar utan måste ha som går att öppna upp helt, helst stora då jag inte kommer kunna röra mina armar på ett tag.
Jag tänkte helt enkelt sno Jockes skjortor, vilket jag tycker måste vara ok!

Han har ju ändå typ 8 miljoner skjortor.

Jag tänkte ta med min laptop i morgon. Det blir en lång dag med mycket väntan och jag har lite jag lovat göra. Ni får reda på vad när det är på g.

Jag har slutat oroa mig för operationen i sig intalar jag mig. Men jag undrar hur det kommer kännas efteråt. Kommer jag känna mig stympad? Mindre kvinnlig? Som vanligt? Inget man vet förrän efteråt egentligen…

Ta hand om er själva, och varandra!

20120523-195824.jpg

6 thoughts on “Närmar mig…

  1. Ping: Tankar | Filifjonkan

Kommentera

