Oj så det vänder!

Jag var ritad på, pratat med narkos, och skulle hem. Min plastikkirurg skulle bara kolla så att markeringarna hon gjort satt som de skulle.

Vips så ändras allt. Vips så blir allt annorlunda och min kirurg är sjukskriven.

Så jag hade ett val. Skjuta upp op på framtiden, eller att operera bort brösten. Utan att sätta in expanderproteser.

Phuuu.

Jag ska ringa kl 11 i morgon och ge besked. Fast nu när jag kommit hem har jag bestämt mig.
Jag opererar bort dem ändå. Så får man bygga upp bröst senare.

Jag bryr mig inte.

Fast det har varit en duktigt tuff eftermiddag ur flera synvinklar så nu är jag helt bombad.

Ta hand om er själva, och varandra❤

20120524-190423.jpg

3 thoughts on “Oj så det vänder!

  1. Det är svårt att använda rätt ord när man vill kommentera saker som man faktiskt inte kan sätta sig in i. Gillaknappen känns inte träffande. Så jag nöjer mig med att skriva att dina inlägg berör. Bra skrivet också. Enkelt och rakt.

Kommentera

