Kommer låsa mina blogginlägg med fotografier….

Jag har funderat lite kring mitt bloggande om profylaktisk mastektomi.

 

Jag kommer att låsa vissa inlägg. Inte för att jag tror att barn ska leva i mörker, utan för att bilder kan vara skrämmande, historier och fakta kan vara skrämmande, om man inte har någon hos sig som förklarar.

 

Dock är det så att jag villigt kommer att lämna ut lösenordet åt vem som helst som är vuxen, det är bara att på något vis be om det. Via twitter, facebook eller här i kommentarsfältet.

 

Jag kan dock säga detta nu. Det är svårt att ta det lugnt. För jag har inte så ont. Och jag gillar inte vara lat =D

 

Ta hand om er själva, och varandra!

One thought on “Kommer låsa mina blogginlägg med fotografier….

  1. Vet inte om du tittar in här ibland även fast du inte uppdaterat på ett tag. Jag är en ung tjej som ska göra en profylaktisk mastektomi. Finns inte mycket bilder att hitta men om du skulle kunna tänka dig att skicka lite bilder på hur dina ärr ser ut och eventuellt hur det ser ut nu om du fått dina expandersproteser osv! Är också väldigt nyfiken på vilken typ av protes, storlek osv! Mvh Alice

Kommentera

