Klagerier och annat gnäll

Jag ska klaga. Brukar inte direkt hänge mig åt det, men tänker se om det på något vis kan hjälpa.
Som att skriva ner grejor och bränna, poff så är de borta! Vi får se;)

Jag är trött på min förbaskade sportbh! Vet inte om ni förstår hur drygt det är att sova med en sportbh med de där fetvaddsproteserna i?
De är i sig ett gissel! De sitter inte på plats, så rätt vad det är kikar ett av de där lösbrösten fram och vinkar lite åt de man möter.
Dessutom är de varma. Och det är sommar. Jag är inte en
Människa som har lätt för att bli varm annars, tvärtom, men nu så svettas (!) jag under dem. Ja, det låter äckligt och så känner man sig också.

Och så har vi den där lymfvätskan. Tydligen har jag inte särskilt smarta lymfvägar för de hittar inte rätt. Får väl köpa en gps om de ska hitta varandra.
Så jag skvalpar runt. Svullen som tusan. Inget kul.

Såret har läkt fantastiskt bra och jag har inte ont så jag ska bara vara glad, känner mig som idiot som klagar!

Så ska jag hitta baddräkt/bikini. Bröstproteskvinnan som jag ska prova ut nya proteser hos, som säljer sånt, har inte hört av sig. Så i morgon får jag fixa på något vis själv.

Ja. Så. Nu har jag klagat.
Har tusen grejer till jag skulle kunna reta upp mig på…
Men jag tänker gå ut och lukta på blommor.
Ta av mig skorna och gå barfota i gräset.
Titta upp mot solen utan solglasögon så att hela världen fylls av bokeh.
Blåsa såpbubblor med barnen och se när de försöker fånga dem.
Bygga sandslott.
Äta solvarma jordgubbar.

Njuta. Njuta av att livet faktiskt är förbaskat fint!

Ta hand om er själva, och varandra!

20120620-154415.jpg

One thought on “Klagerier och annat gnäll

Kommentera

