Om att komma ut.

Ja. Jag är glad för Anjas skull. Måste vara skönt att slippa gömma sig och sin kärlek.

Nu tycker inte jag att en persons sexuella preferenser är sådär jätteviktigt. Inte viktigt alls faktiskt. Om jag inte skulle råka bli kär i dig alltså…

Personligen blir jag kär i en människa, könet spelar ingen roll. Alls.

Min vän Filippa beskriver mina tankar väl här

Men absolut är det viktigt. Det är inte viktigt i sig om Anja blir kär i killar eller tjejer, det viktiga är att inte gömma sig.
Att inte tillåta det bli en abnormalitet som vissa så gärna vill göra det till.

Kärlek är kärlek. Vackert. Räcker så känner jag.

Ps. Filippa här råkar bara vara namne med Anja Pärsons flickvän. Och jag håller fullständigt med Anja: Filippa är fint:)

Ta hand om er själva, och varandra

20120623-191719.jpg

Kommentera

