Tunga tårar och vacker kärlek

Jag läste ett blogginlägg igår. Ett inlägg som fick mig att gråta tunga tårar över livets orättvisa. Den handlar om vänskap, systerskap. Men även om det hemska med cystisk fibros. T, som skrivit, och J, som är sjuk, är personer jag högaktar och som bär på sann styrka och kärlek.

Ni kan läsa inlägget här och jag rekommenderar verkligen att ni gör det!

Ni kommer att gråta. Kanske kommer ni som jag vilja slå sönder något i frustration. Men mest av allt hoppas jag att ni sätter in en slant här .

Det känns för lite. Men jag kan inte göra mer än så.

Livet är skört, ta hand om er själva och varandra.

20120703-083101.jpg

One thought on “Tunga tårar och vacker kärlek

Kommentera

